Storing opgelost

Tijdens de overgang naar het nieuwe pasjaar 2023/2024 is er iets misgegaan. Na het inloggen kon een pashouder gegevens van een andere pashouder inzien. Hierdoor hebben wij een periode de ‘Mijn omgeving’ en uw pas geblokkeerd. Daardoor heeft u geen tegoed kunnen besteden bij onze aanbieders. De storing is opgelost per 5 juli 9:00 uur. U ziet uw eigen gegevens weer in ‘Mijn omgeving’. Ook kunt u weer uw tegoed besteden bij onze aanbieders.

De Autoriteit Persoonsgegevens is op de hoogte gesteld van dit zogenaamd datalek. Het risico dat er misbruik gemaakt werd van uw gegevens is minimaal.

Het kan zijn dat u nog tegoed van het pasjaar 2022/2023 had en dit niet kon besteden op 30 juni 2023. Over de eventuele compensatie wordt u persoonlijk geïnformeerd door middel van een brief. Deze brief ontvangt u binnenkort.

We vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd en wij bieden onze oprechte excuses aan.

Heb je vragen over de Veenendaalpas?

Wij beantwoorden ze graag!